Kokoelmakuvia lenkkeily

Wissin urakkaulkoilu

16.25Anni

Ei meidän vinttineidin ulkoilu-urakka loppunut eiliseen pyöräilyyn. Tänään aamupäivällä kun olin lähdössä siskovahdiksi, Wissi ei halunnut käydä ollenkaan kakalla. Enhän minä voinut jättää sitä kotiin kun se tekisi asiansa kuitenkin lattialle oikein mielellään. Aikaa ei ollu lähteä enää kolmatta kertaa ulos ja eikun koira valjaisiin ja pantaan ja pyörän viereen.
Wissi jaksoi hienosti ja juoksi enemmän ja lujempaa kuin eilen. Oma-aloitteisesti otti laukalle pari kertaa ja oli ihan onnessaan. Onneksi päästiin nopeampaa, mutta meni meillä silti 40min. matkaan. Kotiinpäin taidetaan ottaa autokyyti, sillä Wissi ei enää varmasti kestäisi takaisinmenomatkaa. Käytiin nimittäin vielä juoksulenkillä tässä päivällä. Sisko polki pyörällä, Wissi hölkötteli ja minä hölkkäsin ja kävelin rinnalla ja pidin pyörän vauhdin sopivana. On mulla nyt aika väsynyt koira tuolla omalla pedillään. Jalkakaan ei ole vaivannut pyörälenkkien jälkeen, kuten se vaivaa yleensä raisun puistoilureissun jälkeen.

Laitoin vähän uutta ja vanhaa kuvaa tähän joukkoon kun olin porukoiden koneella jossa on etes vähän erilaisia kuvia kuin omalla :)










You Might Also Like

0 Jälkeä kirjassa

Flickr Images

Yhteydenottolomake