Kylässä Pentu

Pennun tuoksu

23.01Anni

Hihii! Tässä harjoittelun lomassa mulla on ollut nyt kunnia tutustua tällaiseen viisikkoon:
Neidit 4vkoa ja herra 3vkoa elelevät leppoisaa pennunelämää jota minä saan käydä seurailemassa kerran viikossa oikein lähietäisyydeltä.



Fawnneiti pötkötteli tyytyväisenä vierailijan sylissä ja siskonsa päällä. Aika lepposia tapauksia, siihen asti kunnes sisarukset alkoi kinastelemaan, omaan leppoisaan tyyliinsä:


Valkoinen tyttö kävi kertomassa isilleen kuinka hänestä kasvaa ainakin yhtä vahva ja iso kuin isistäkin!


Mulla saattoi vierähtää tunti jos toinenkin kun katsoin näiden karvapallojen nukkumista ja äheltämistä...



 Tai no lähinnä nukkumista....



 Ihan selviä kasanukkujien poikasia!
Hyvä tytöt!



Taas yksi simahtanut hauvavauva:


 Kuvaajaa arvostettiin(arvosteltiin) lattialta käsin:

Kun mä olin vihdoin saamassa itseni ylös lattialta ja kohti autoa, pikkuiset olivat taas väsähtäneet sen verran että oli hyvä jatkaa matkaa ja sopia tulevansa toisena päivänä taas moikkaamaan.


You Might Also Like

1 Jälkeä kirjassa

Flickr Images

Yhteydenottolomake