Basso Metsässä

Motivaatio ohoi!

16.00Anni

Missä olet?




Mä haluaisin lähteä jonneki porukkaan treenailemaan, että olis jotain kivaa tekemistä mulle ja koirille. Me treenaillaan ohituksia päivittäin (Basson kans) ja muistellaan vanhoja, mutta mitään uutta ja ihmeellistä ei tule yksin alettua. Ihan perus tokojuttuja on ollu aikomus iät ajat treenailla mutta se on jääny siihen Basson perusasennon ja seuraamisen treenaukseen.

Olkoot laiskuutta tai mitä vaan mutta yksin tekeminen on vaan niin tylsää. Mutta sille vois toki tehdä jotain että alkais kasaamaan sitä porukkaa jonka kans tekis tai lähtis kyseleen kenen kanssa mahtuis treenaamaan. Just tuossa yks päivä työkaverin kans asiaa mietittiin ohimennen, pitää muistaa kysyä josko muitakin kiinnostais aina välillä reenata yhdessä.

Viikottaiset treenit olis kivat. Mua ei sinällään kiinnosta edelleenkään mihinkään kokeisiin meno, mutta haluaisin vaan treenailla juttuja. Oskarin uusi temppukin on kauhean pätevä, hauska temppu, jonka voisi heittää tokoliikkeiden sekaan.


Mikä eniten syö mun motivaatiota, tai lähinnä jaksamista:
Oon koirien kans viikolla keskenään kotona ja tykkäisin treenata ulkona. Ihan naapurissa on kenttä johon voitais mennä treenaamaan, mutta näillä keleillä kinttueläimet ei enää tarkene odotella omaa vuoroaan eikä niitä oikein voi jättää keskenään kotiinkaan jos lähtee päivän aikana vielä töihin tai muille asioille. Eli olen kurja omistaja ku jätän koirat keskenään kotiin stressaamaan ku treenaan yhtä tai olen kurja koiranomistaja ku en sitte treenaa ketään. Öhm.

Kotona en vaan jotenki osaa treenailla ihmeempiä. Tarvin tilaa :D
Ja tähän vielä lisäyksenä, että kotonahan voi treenata vaikka mitä. Pohjia monenlaisille asioille ja kaikenlaista virikettä koirille voi järjestää ihan näiden seinien sisäpuolellakin. Se vain ei ole itselle kaikkein mieluisinta. 
Mä oon varmaan sata kertaa täällä blogin puolella vuodesta toiseen miettiny että me lähdettäis johonkin ryhmään jonku koiran kans treenaamaan ni sais omaakin motivaatiota kasvatettua. No ollaanko lähetty, häh?

Tänä syksynä sama kaipuu sille tekemiselle olis sekä mulla, että koirilla. Oon kattonu jo kurssin valmiiksi, mutta pitää selvittää miten työvuorot saa sovitettua jos saa ja se, että sitä rahaa ei tunnu kasvavan puissa, ei meidän palmussa eikä muissakaan viherkasveissa. Mun tämän hetken työtunneilla ei kovin railakkaasti käydä maksullisissa tapahtumissa.


Tän tekstin pohja on lojunut luonnoksissa viime syksystä, josta kuvatkin ovat, mutta tämä käy hyvin tähänkin vuoteen, kun fiilikset on aika lailla täsmälleen samat. Bassoa kaavailin treenikaveriksi tuohon ryhmään. Raportoin miten tässä käy.



You Might Also Like

0 Jälkeä kirjassa

Flickr Images

Yhteydenottolomake