Oskari Oterman mökillä

Ajassa taaksepäin -> Mökille

19.41Anni

Kerrankin mulla on kuvia varastossa ainakin kolmen tai neljän postauksen verran. Kaikkea sitä en osaa ahtaa yhteen postaukseen. Minkäs teet!

Palataan vähän suurempiin pakkaslukemiin hiihtoloman aikaan kun käytiin iskän ja Oskarin kanssa mökkikeikka. Saatiin taas lapioida autolle parkkipaikka tien viereen, mutta onneksi sentään oli lapio mukana.

Mökille onneksi pääsi jonkun tekemää moottorikelkkauraa pitkin, ainakin melkein. Viimeiset parikymmentä metriä olikin sitten taas umpihankiryömimistä.

Tehtiin lumitöitä (eli minä tein lumilinnaa kun rupesi lapsettamaan), käytiin jäällä pieni kävelylenkki ja paistettiin makkaraa ja syötiin herkkuja ja juotiin teetä (ja iskä kahvia).


Aurinko paistoi ja mulla tuli pää kipeäksi ilman aurinkolaseja. Pöh.

Oskari sai kunnian olla mallina iskän lämpimälle karvahatulle. Hienosti oli poika mallina!







Mitä mä sanoinkaan siitä että mulla on kuvamateriaalia muihinkin postauksiin asti...
...Oskarin karvanlähtö alkoi tässä tämän vuoden puolella ja jatkuu edelleen...
...Lenni seikkailee osa 1
...Lenni seikkailee osa 2
...

You Might Also Like

0 Jälkeä kirjassa

Flickr Images

Yhteydenottolomake