eläinlääkärillä Joulu

Kuulumisia näin joulun jälkeen

9.44Anni

Basson tulokset tosiaan tuli jo ennen joulua, mutta koska niissä ei enää ollut mitään ihmeellistä(!) niin asia jotenkin jäi. Olin itte vaan niin helpottunut että unohdin tänne siitä kirjoittaa. Eläinlääkäri sanoi että siellä on luulatvasti ollut joku tulehdus joka on pikkuhiljaa poistunut. Jotkut arvot oli vähän vielä yli tai alle viitearvojen mutta kuitenkin palautumassa normaaleiksi. Saa nähdä meneekö meillä Basson kanssa ruoka vaihtoon. Jotain helpommin imeytyvää ehkä?


No meidän joulu sitten!
Basso lähti Helsinkiin Karrin kanssa viettämään joulua Onnin ja Rekun kanssa ja me loput jäätiin kotiin mun vanhempien kanssa jouluilemaan. Koirat sai aattona avata enemmän paketteja ku minä (ainaki melkein). Ne sai aktivointilelun. Aika tuommonen perus missä oli lisänä tuo ylimääräinen luu joka ensin piti poistaa että sai kannen pyörimään ja lisää ruokaa esiin.


Mitä tekee neropatit?


Wissi osasi hienosti leikkiä ja työnsi kuonolla kantta ees taas. Välillä piti kokeilla tassulla raapimalla, mutta suht nätisti koko lelu tyhjentyi.


Oskari taas tekee näin: Etutassuilla kunnon ote ja sitte huiskautetaan lelu takajalkojen välistä seinään tai sohvan alle. Ihan hirveä ryskäminen ja häsläys. Oskari ei paljoa kuonolla kokeillut (ihan muutaman kerran) ja lähinnä huitoi tassulla. Yritin pitää lelusta kiinni ettei se pääsisi viskomaan sitä pitkin kämppää, mutta sain vain käteni naarmuille kun herra raapi sitten vahingossa vähän niitäkin. Noh, lelu saatiin kuitenkin tyhjäksi tälläkin tavalla ja muutaman kierroksen jälkeen lelu meni kaapin päälle parantelemaan haavojaan. Aika kestävä lelu muuten :D



  Mustalla aukolla lelu meni vahingossa vähän maton alle..


Wissi nautiskeli joulurauhasta mun siskon kanssa sohvalla ja rapsutuksia riitti kyllä joka päivälle ainaski vähäsen.


Aattona käytiin laskemassa siskon ja Oskarin kanssa vähän mäkeä. Oskari olisi mielellään juossut joka laskuun mukaan, mutta joutui tönöttämään lamppuun sidottuna melkein koko ajan. Mun kanssa Oskari sai juosta yhden mäen ja se veikin mun liukurin lopuksi. Siitä tulee esiin kauhea riiviö ku mennään laskemaan mäkeä.




Meillä oli tänä vuonna vähän erilainen joulu kun ei mentykään mun porukoitten luo vaan oltiin mun ja karrin kotona joulustelemassa. Hauskaa oli ja kohta meille tuleekin vieraita uuden vuoden viettoon!
Joku saattaa ehkä jopa arvata jos sanon että niitä on kolme, yksi ruskea ja kaksi mustaruskeaa. Ne ovat pieniä ja kovaäänisiä ja nopeita! Hyvää uuttavuotta! Palaillaan!

You Might Also Like

0 Jälkeä kirjassa

Flickr Images

Yhteydenottolomake