Oskari

Kommeeta poikaa

11.37Anni

Hei, olen komea poika nimeltä Oskari, Ossi, Ose, Oselotti, Ossikossi, Kossikossi...
Joo noita nimiähän kyllä riittää.
Mutta Oskuksi minua ei tarvitse kutsua, en ole sukua karvisen koiralle.

Kuulemani mukaan minusta on vaikea saada sivukuvaa. Mun mielestä on palijo kivempi pistää pylly maahan ku yrittää seistä tonottaa kaikki tassut vierekkäin ja jonossa ja rivissä. Näytän enempi omalta itteltäni kun istun röhnöttäen. Mutta koska mua ei koskaan kukaan usko niin tässä on munsta tällainen komeapoika -kuva.
Se olikin ainoa hyvä kuva mikä munsta saatiin tuossa yritelmärykelmässä.

Me kuulema muutetaan taas. Tännään tuo tyttö pörräsi ympäri huushollia ja hoki järjestelevänsä tavaroita. Hetken kuluttua se oli lattialla tavaroiden seassa ja mietti mitä raaskii laittaa roskiin. Päätettiin Wissin kanssa olla sekaantumatta tuohon outoon rituaaliin ja katteltiin omilta peteiltämme tuota touhotusta. Ei se sitä kauan jaksanu ku lopetti ja meni muihin hommiin. Yritin vähän vinkkailla että meirän kans vois lähtiä ulos mutta ei se etes korvaansa lotkauttanu.

Wissin kanssa ne kyllä oli aamulla käyneet hölkkäilemässä ja Wissi oli saanu vetää hihnassa. Aika epistä! Mä en kyllä kauheesti etes uskaltais kokeilla vetämistä ku siitä tulee aina sanomista. Tiiä sitten miten Wissi oli uskaltanukki.

Mua vähän hermostuttaa kun tässä muutamana päivänä on ollu puhetta pesemisestä ja suihkusta. Saa nähä millon se osuu omalle kohalle.

You Might Also Like

0 Jälkeä kirjassa

Flickr Images

Yhteydenottolomake