Opaskoirakoulu Oskari

Tässä se nyt sitten on

19.22Anni

Meillä on nykyään kaksi koiraa. Ihan virallisesti. Tässä alla on tämä virallinen uusi tulokas, Opas Oskari.
 Opas Oskari on syntynyt 30.9.2008. Väriltään hän on musta vaikka sekaan on eksynyt ehkä kaksi valkoista karvaa. Oskaria luullaan usein rottweileriksi, varmaan tuon massiivisen pään vuoksi. Oskarin isä on Upwards kennelin Upwards John Wayne ja äiti Muistokas Sissi.
Oskari on lauhkea ja leppoisa labradori joka kuolaa vähän turhan paljon.

Ihan vielä Oskari ei ole virallisesti minun nimissäni, mutta kunhan saan maksut kuntoon ja paperit tänne meille niin alkaa olla aika valmista. Tänään minulle tosiaan soitti Kirsi Vass Opaskoirakoululta, ja tätä puhelua sitä onkin odotettu. Koko ajan luulin että tietoa saa vasta elokuun tietämillä ja olin alistunut kohtalooni. Mikä olisikaan ollut piinallisempi yllätys kuin soitto etelästä että me ollaan nyt päätetty mitä Oskarin kohdalla tehdään. Minä yritin pysyä nahoissani kun odottelin lauseelle jatkoa ja kun sain kuulla että Oskarin koulutusta ei jatketa, oli ihan pakko kysyä että saako nyt hurrata :D Meinasi itku tulla kun ajattelin että Oskari on nyt ihan meidän ikioma. On se niin ihana<3 Juteltiin hetki näistä paperihommista ja sitten kun puhelu oli loppu niin minun piti aika moneen kertaan vielä ääneen hihitellä ja kiljua kun oli niin ihanaa. Ihan loistava päivä tänään!

Nyt voi suunnitella menevänsä Osen kanssa vaikka johonkin harrastamaan syksymmällä! Voi tätä ihmisen riemua! Koira ei mitään ymmärrä, mutta teki ihan vaikuttavan tempun, kun kerroin sille että se jää nyt meille. Tultiin just pihalle ja Oskarilla oli tapansa mukaan remmi jäänyt kainalon alle. Pyysin Oskaria pysähtymään ja olin menossa nostamaan tassua että saan remmin pois. Poikahan oli nopea ja nosti tassunsa itse niinkuin olisi aina niin tehnyt. Ja NIIN KAUAN minä olen sitä yrittänyt vähitellen opettaa, mutta ei se ole tajunnut.


Taidan mennä vähän ulos noiden kanssa vielä tänään. Flunssa estää kävelylenkit, mutta jos tuohon takapihalle vaikka menisi puuhaamaan.

ELÄMÄ ON IHANAA!!

You Might Also Like

2 Jälkeä kirjassa

Flickr Images

Yhteydenottolomake